domingo, 2 de octubre de 2016

Lúa descolorida

        Lúa descolorida
    como cor de ouro pálido,
    vesme i eu non quixera
    me vises de tan alto.
    Ó espaso que recorres,
lévame, caladiña, nun teu raio.

        Astro das almas orfas,
    lúa descolorida,
    eu ben sei que n’alumas
    tristeza cal a miña.
    Vai contalo ó teu dono,
e dille que me leve adonde habita.

        Mais non lle contes nada,
    descolorida lúa,
    pois nin neste nin noutros
    mundos teréi fortuna.
    Se sabes onde a norte
ten a morada escura,
dille que corpo e alma xuntamente
me leve adonde non recorden nunca,
nin no mundo en que estóu nin nas alturas.

Rosalía de Castro: Follas Novas (1880)

Versións:
Dolores Plata: Lúa descolorida; Lúa descolorida; 1985; Cara A, Corte 1



Narf: Lúa descolorida; Nas tardes escuras; 2013; Pista 7



O val das mouras: Lúa descolorida; Rosalía; 2015; Pista 3

No hay comentarios :

Publicar un comentario