martes, 28 de marzo de 2023

Tecín soia a miña tea

Tecín soia a miña tea,
sembrei soia o meu nabal,
soia vou por leña ó monte,
soia a vexo arder no lar.
Nin na fonte nin no prado,
así morra coa carrax,
el non ha de virm'a erguer,
el xa non me pousará.
¡Que tristeza! O vento soa,
canta o grilo ó seu compás...
Ferve o pote... mais, meu caldo,
soíña t'hei de cear.
Cala, rula, os teus arrulos
ganas de morrer me dan;
cala, grilo, que si cantas,
sinto negras soïdás.
O meu homiño perdeuse,
ninguén sabe en onde vai...
Anduriña que pasache
con el as ondas do mar;
anduriña, voa, voa,
ven e dime ond'está.

Rosalía de Castro: Follas Novas (1880)

Versións:

Dolores Plata: Tecín soia; Lúa descolorida; 1985; Cara B, Corte 2




Pilocha: Tecín soia; Calamida sentimental; 1998; Pista 10




Alfredo González Vilela: Soia; Diáspora; 1999; Pista 2




Norfolk: Tecín soia; Cousas nosas; 2006; Pista 9




Abe Rábade e Gaudi Galego: Tecín soia a miña tea; Rosalía 21; 2008; Pista 7




Roi Casal e Silvia Ferre: Tecín soia*; Lendas douradas; 2008; Pista 12




Najla Shami: Tecín soia; Na lingua que eu falo; 2013; Pista 7




Pilocha: Tecín soia; De Voces Ceibes a Milladoiro: unha memoria do movimiento popular da canción galega: 1973-1978 (Antón Seoane); 2013; Pista 1




aCadaCanto: Tecín; a rosa d’Adina; 2013; Pista 3




A banda da loba: Tecín soia; Fábrica de luz; 2019; Pista 8




Nuria Lorenzo e Alejo Amoedo**: Tecín soya a miña tea; (di)Versos Femeninos; 2021; Pista 5




Grilo: Tecín soia; Tecín soia; 2022;



*[A versión musical de Roi Casal e Silvia Ferre remata cun fragmento do poema ¡Padrón...! ¡Padrón...!, da obra de Rosalía de Castro: Follas Novas, do ano 1880.]
**[Nuria Lorenzo (mezzosoprano), Alejo Amoedo (piano), con música composta por Juan Durán.]
***[Por cuestións de espazo coas etiquetas en blogger, non foi posible etiquetar a Grilo.]

No hay comentarios :

Publicar un comentario