viernes, 5 de febrero de 2021

Saudade dunha voz

Asi,            
asi cantaba ela.
Polo meu corazón
pasa tan fugitivo o seu cantar,
que a lembranza
non o pode apreixar.
           
   
Asi cantaba ela,            
co aquela voz que era monllo de flores
mollado na água morna da tristeza.
           
   
¿Qué cabelos, qué van, qué beizos tiña?
É do esquezo. Somente
a sua voz morta fica
           
no cadaleito do meu peito, acesa.            
   
Perderon-se-me os ollos, e o cabelo, e o van.            
Ficou-me só a sua voz,            
o eco da sua voz,            
sen verba, sen contido.
O seu cantar ¿qué cantar era?
           
   
Polo meu corazón
pasa como unha maina bris de outono
remexendo coas asas a arboreda.
           
   
Como canta esa bris,            
asi cantaba ela,            
asi era a sua voz.            
   
Aquela voz que era feixe de estrelas            
esparegidas polo ceu da dor.            

Ricardo Carballo Calero: O silenzo axionllado (1934)

Versións:

Su Garrido Pombo: Saudade dumha voz; Musicando Carvalho Calero* (VVAA); 2020; Pista 22




Panic Light: Saudade dumha voz; Musicando Carvalho Calero* (VVAA); 2020; Pista 37



*[Concurso musical organizado pola AGAL (Associaçom Galega da Língua) en colaboración coa CRTVG e a Consellería de Cultura da Xunta de Galicia, para conmemorar o ano das Letras Galegas 2020, adicado a Ricardo Carballo Calero.]

No hay comentarios :

Publicar un comentario