jueves, 11 de febrero de 2021

Se Avalon é a Ilha das Maçás

Se Avalon é a Ilha das Maçás,
eu quero ir a Avalon, e dormir esperando-te
todo o tempo preciso, para que me ofreças
algumha noite o fruto que me negas agora.
Recuperada a tua alma de fada,
hás-me tratar con magnanimidade,
e dormirás comigo sob a maceira
paradisíaca, sem medo à repressom
de invejosas potências ou ciumosos poderes.
Será um sonho gentil, sem mágoa, sem remorsos.
Um sonho como a vida, como a morte.
Por isso eu quero ir a Avalon, a Ilha
das Fadas e as Maçás.

Ricardo Carballo Calero: Cantigas de amigo e outros poemas (1980-1985) (1986)

Versións:

Manuel R. Crespo: Avalon; Musicando Carvalho Calero* (VVAA); 2020; Pista 15




Servando Barreiro**: Género e sexo não sempre vão da mão; Musicando Carvalho Calero* (VVAA); 2020; Pista 67



*[Concurso musical organizado pola AGAL (Associaçom Galega da Língua) en colaboración coa CRTVG e a Consellería de Cultura da Xunta de Galicia, para conmemorar o ano das Letras Galegas 2020, adicado a Ricardo Carballo Calero.]
**[O recitativo de Servando Barreiro está precedido pola musicalización do poema Calquer lugar é bom para morrer, da obra de Ricardo Carballo Calero: Cantigas de amigo e outros poemas, do ano 1986.]

No hay comentarios :

Publicar un comentario