sábado, 3 de noviembre de 2018

Muller

A vida non es ti soa,
muller de ondulantes formas;
           
   
cabezal de tenra graxa
onde o meu sangue remansa;
           
   
doce copa cristalina
na que ferve en viño a vida;
           
   
boián no que Deus deitou
bálsamo consolador;
           
   
jerro de barro florido
onde o amor se brinda ao bico.
           
   
A vida non es ti soa,
frágil lama garimosa.
           
   
Só un signo es, caligrafia
no hieroglifo da vida.
           
   
A vida é tamén a estrela,
a flor, a pomba e a pérola;
           
   
a loba de brancos dentes,
a ovella de ollos de sede.
           
   
Mais ti tes de flor e estrela,
de pomba, loba e ovella.
           
   
Eu bebo a luz dos teus ollos,
e en lume de sangue agromo.
           
   
A tua gorja, se a aloumiño,
arrolos de pomba arrinco.
           
   
O teu recendo carnal
os meus pulmóns enche de ar.
           
   
E co riso dos teus dentes
trabas-me na entraña doente.
           
   
Ou lírio entre neve, balas,
polo meu lume alapada.
           
   
Microcosmos, logaritmo,
pitagórico sostido
           
   
da música das esferas,
bincha que o cosmos encerra.
           
   
Como o universo redonda,
mesta esencia, enxebre forma.
           
   
Cinjo-te cos brazos eu,
como cinge o cosmos Deus.
           
   
Como na esfera do todo,
lume e pedra, Deus e cosmos,
           
   
ti e eu completa substáncia:
ti o meu corpo, eu a tua alma.
           
   
A vida non es ti soa.
Mais no recendo está a rosa.
           

Ricardo Carballo Calero: Anjo de terra (1950)

Versións:
O verme homicida: Mulher; Musicando Carvalho Calero* (VVAA); 2010;



O verme homicida: Mulher; O rei Mukade!; 2010; Pista 3

(Reedición da versión anterior)


David Regueiro: Mulher; Musicando Carvalho Calero** (VVAA); 2020; Pista 45



*[Concurso musical organizado por komunikando.net e AGAL (Associaçom Galega da Língua), con motivo do centenario do nacemento de Ricardo Carballo Calero.]
**[Concurso musical organizado pola AGAL (Associaçom Galega da Língua) en colaboración coa CRTVG e a Consellería de Cultura da Xunta de Galicia, para conmemorar o ano das Letras Galegas 2020, adicado a Ricardo Carballo Calero.]

No hay comentarios :

Publicar un comentario