martes, 7 de enero de 2014

Ay Deus, se sab' ora meu amigo

Ay Deus, se sab’ ora meu amigo
com’ eu senheyra estou em Vigo!
E vou namorada!

Ay Deus, se sab’ ora meu amado
com’ eu en Vigo senheyra manho!
E vou namorada!

Com’ eu senheyra estou em Vigo,
e nulhas gardas non ey comigo!
E vou namorada!

Com’ eu en Vigo senheyra manho,
e nulhas gardas migo non trago!
E vou namorada!

E nulhas gardas non ey comigo,
ergas meus olhos que choran migo!
E vou namorada!

E nulhas gardas migo non trago,
ergas meus olhos que choran ambos!
E vou namorada!

Martín Codax: Cantigas de amor e amigo (½ s.XIII)

Versións:
Cálamus: Ay Deus; Medieval Women’s Songs (Música Arábigo-Andaluza s.XIII-XIV – Cantigas de Martín Codax s.XIII); 1991; Pista 12



In Itínere (Grupo de Cámara da Universidade de Santiago de Compostela): Ay Deus, se sab’ ora meu amigo; Os sons do Pórtico da Gloria; 1995; Pista 9

No hay comentarios :

Publicar un comentario