viernes, 27 de enero de 2023

¿Por qué serei un débil home só

¿Por qué serei un débil home só,
neste país tan abundante en deuses?


¡Que estraño animal son,
humilde reptil, áptero,
entre esta fauna alada
de olímpicas presenzas!

Os seres que se cinguen
¡que formosos ao abrente,
ao serán, nos espellos
se ven, de sol e lua!
¡E eu, na fonte, recebo
dura lición diáfana!

¡Que seguros están
do seu rango divino;
que felices, tan certos!
Eu, se podo achegar-me
na derradeira fila,
sinto que outra non haja
onde mellor me oculte.

É, verdadeiramente,
incómodo dabondo,
sendo un cativo arume,
que o vento me trouxese
a estes altos terrazos.

Ricardo Carballo Calero: Futuro condicional (1961-1980) (1982)

Versións:

Doente: A casa que ninguén visita*; Musicando Carvalho Calero (VVAA)**; 2020; Pista 63



*[A versión musical de Doente altérnase co poema Esta casa que ninguén visita, da obra de Ricardo Carballo Calero: Futuro condicional, do ano 1982.]
**[Concurso musical organizado pola AGAL (Associaçom Galega da Língua) en colaboración coa CRTVG e a Consellería de Cultura da Xunta de Galicia, para conmemorar o ano das Letras Galegas 2020, adicado a Ricardo Carballo Calero.]

No hay comentarios :

Publicar un comentario