domingo, 6 de noviembre de 2022

Soñé que tú me llevabas

Soñé que tú me llevabas
por una blanca vereda,
en medio del campo verde,
hacia el azul de las sierras,
hacia los montes azules,
una mañana serena.


Sentí tu mano en la mía,
tu mano de compañera,
tu voz de niña en mi oído
como una campana nueva,
como una campana virgen
de un alba de primavera.


¡Eran tu voz y tu mano,
en sueños, tan verdaderas!...

Vive, esperanza, ¡quién sabe
lo que se traga la tierra!

Antonio Machado: Campos de Castilla. Poesías Completas (1917)

Versións:

Antonio Granada: Soñé que tú me llevabas; Canción española; 1994; Pista 9




Amancio Prada: Soñé que tú me llevabas; Escrito está; 2001; Pista 6




Vicente Monera*: Soñé que tú me llevabas; www.musicaypoemas.com; 2008;




The Lost Fratelli: Soñé que tú me llevabas; The Lost Fratelli; 2012; Pista 5



*[Vicente Monera eliminou da súa canle de Youtube todos os videos que contiñan as súas versións musicais de poemas. Estes videos orixinalmente aloxados na web www.musicaypoemas.com, tampouco se poden visualizar, compartir e/ou descargar nela, xa que a páxina está pechada e non aparece nos buscadores de internet. Para encher este valeiro engadimos un audio .mp3 coa versión musical deste poema, realizada por este intérprete e publicada na rede no ano 2008.]

No hay comentarios :

Publicar un comentario