miércoles, 31 de mayo de 2023

Eu quería

Eu quero trocarme en ti
paisaxe da miña terra,
quero ceibar miña anguria
pola túa cabeleira.
Ser carballo antre os carballos,
ser néboa coas túas néboas,
ser maina chuvia a caír
polas congostras tolleitas,
ser ponla reverdecente
e na miña ponla tenra
que aniñara un rousiñol
e ise rousiñol quixera
tamén ser eu… Ou ser río
con beizos de auga na terra…
Que morro de soedá
e ista soedá anceia
fuxir de sí i afundirse
co que na terra latexa:
ser carballo antre os carballos,
ser néboa coas túas néboas…
Mais solo a norte podrá
facer da miña alma Terra.
Entón seréi cinza azul
ceibe xa nos brazos de ela.

¡Ai, istes brazos de nai
Que me acenan como estrelas…!

Antón Tovar: Non (1967)

Versións:

Anxo Rei: Eu quería; A rabela da pluma; 2006; Pista 10

No hay comentarios :

Publicar un comentario