lunes, 9 de octubre de 2017

Cruceiro

Entre o cruceiro vou indo e del non me sei volver.

Somos terra de cruceiro,
somos coroa esquecida,
somos bágoa doutro peito.

María Mariño: Palabra no tempo (1963)

Versións:
Manoele de Felisa: Meu peito canso*; De Felisa a María Mariño; 2007; Pista 5



Sabela Amado Rojo: Cruceiro**; As voces de María Mariño (VVAA); 2007; Pista 1



*[O recitativo está seguido da musicalización do poema Aquí che deixo, meu peito canso, aquí, da obra de María Mariño: Verba que comenza, do ano 1990.]
**[O recitativo de Sabela Amado Rojo, está seguido polo recitativo dos poemas: No silencio está o mundo que o peito sinte del, na voz de Luis Tosar; O mundo dos furados canta un cantar que eu aprendín, na voz de Sylvie Juncal; Eu non sei si xa pasou, na voz de Rebeca Montero; Oio algo alá mui lonxe e nada del sei decir, na voz de Laura Sarasola, e; Cousas, cousas fun lendo, cando as letras aprendía, na voz de Asunción Balaguer; todas elas da obra de María Mariño: Palabra no tempo; do ano1963.]

No hay comentarios :

Publicar un comentario