domingo, 30 de diciembre de 2018

Non sei

Non sei
se matei.
Estiven
na trincheira.
Non vin
o meu
nemigo.
Disparei.
Non sei
se matei.
               
Fun ferido.
Mais
non
sei
se
matei.
               
Toupa cega,
non teño outro ollo
que o ollo
do meu fusil.
¿Se cadra o ten visto
o meu
nemigo?
Olladas de fogo
               
cruzan-se entre
os dous:
               
eu
eo meu
nemigo.
               
Fun ferido.
Eu
non
sei
se
matei.
               

Ricardo Carballo Calero: Futuro condicional (1961-1980) (1982)

Versións:
Ruxe-Ruxe: Nom sei se matei; Musicando Carvalho Calero (VVAA)*; 2010;



Labazada: Nom sei se matei; Musicando Carvalho Calero (VVAA)*; 2010;



Alféizar: Nom sei se matei; Musicando Carvalho Calero (VVAA)*; 2010;




Sons de Celeiro: Non sei; Musicando Carvalho Calero** (VVAA); 2020; Pista 1




Xoán Cabana: Non sei; Musicando Carvalho Calero** (VVAA); 2020; Pista 4




Malasömbra: Nom sei se matei; Musicando Carvalho Calero** (VVAA); 2020; Pista 69




Xan Cassavella e Beatriz Varela: Nom sei se matei***; Musicando Carvalho Calero** (VVAA); 2020; Pista 73



*[Inédito. Versión musical participante no concurso homenaxe a Ricardo Carballo Calero, patrocinado por komunikando.net e AGAL (Associaçom Galega da Língua), con motivo do centenario do seu nacemento.]
**[Concurso musical organizado pola AGAL (Associaçom Galega da Língua) en colaboración coa CRTVG e a Consellería de Cultura da Xunta de Galicia, para conmemorar o ano das Letras Galegas 2020, adicado a Ricardo Carballo Calero.]
***[A versión musical de Xan Cassavella e Beatriz Varela está precedida e alterna con parte do poema Pola fiteira do meu Castelo sitiado, da obra de Ricardo Carballo Calero: Futuro condicional, do ano 1982.]

No hay comentarios :

Publicar un comentario